Jak schudnąć z brzucha? Jak osiągnąć płaski brzuch?

Jak schudnąć z brzucha?

Osiągnięcie wymarzonej sylwetki jest jednak zadaniem trudnym, wymagającym ogromu pracy i cierpliwości. Z tego też względu, tylko nielicznym udaje się uzyskać upragniony efekt.

Cztery kluczowe zasady walki o płaski brzuch

Marzysz o tym by mięśnie Twojego brzucha były dobrze widoczne? Chcesz stać się posiadaczką lub posiadaczem płaskiego brzucha? Przygotowaliśmy mini-poradnik, który pozwoli Ci osiągnąć wymarzone rezultaty. Zapraszamy do szczegółowej lektury.

  1. Po pierwsze: schudnij
    Brzuch to miejsce w którym bardzo szybko gromadzi się nadmiar tkanki tłuszczowej. Aby móc rozpocząć budowę „sześciopaka” musimy wpierw pozbyć się nadmiernej ilości tłuszczu. Procesu odchudzania nie należy jednak ograniczać do ćwiczeń na brzuch. Należy realizować ogólnorozwojowy trening, gdyż w przypadku redukcji (niezależnie od miejsca nagromadzenia tkanki tłuszczowej) będzie on najefektywniejszy.
  2. Po drugie: zadbaj o odżywianie
    Zalegająca tkanka tłuszczowa to defekt, który bardzo często uwarunkowany jest przez złą dietę. Musisz bezwzględnie zadbać o to, by Twoje nawyki żywieniowe nie były przeszkodą w osiągnięciu wymarzonych rezultatów. Odżywiaj się zdrowo, pełnowartościowo i regularnie.
  3. Po trzecie: trenuj mięśnie brzucha
    Aby uwidocznić tzw. sześciopak musisz zadbać o odpowiedni trening. Mięśnie brzucha można wzmocnić realizując proste ćwiczenia. Nie jest wymagany praktycznie żaden sprzęt. Doskonale na wzrost mięśni brzucha oddziałują takie ćwiczenia jak: unoszenie nóg do tułowia, brzuszki czy skręty tułowia.
  4. Po czwarte: realizuj trening cardio
    Po zbudowaniu masy mięśniowej warto ponownie zredukować tkankę tłuszczową. Do aerobów warto dołączyć zestaw ćwiczeń ABS, ABS II lub A6W co dodatkowo uwidoczni dobrze zbudowane mięśnie brzucha.

Trening i dieta

Pamiętaj: proces budowy mięśni brzucha bywa czasochłonny. Uzbrój się w cierpliwość i nigdy nie poddawaj. 

Trening i dieta – czy to na pewno wystarczy?

Coraz częściej w kontekście walki o zgrabną sylwetkę, jako jeden z fundamentów obok diety i treningu wymienia się suplementy. Środki wspomagające odchudzanie pełnią coraz to ważniejszą rolę, co – rzecz jasna – uwarunkowane jest ich rosnącą skutecznością.

Oczywiście, nie wszystkie dostępne suplementy diety można określić mianem skutecznych. Wręcz przeciwnie – lwia część dostępnych preparatów po prostu nie działa. Dlatego też, zanim zdecydujemy się na konkretny środek – warto przeanalizować jego skład oraz zweryfikować opinie. Powinno to pozwolić ocenić czy dany preparat jest warty uwagi.

W chwili obecnej, na rynku dostępnych jest kilkaset różnych środków. W naszej ocenie, na szczególne wyróżnienie zasługuje Keto Actives – suplement diety bazujący tylko i wyłącznie na naturalnych składnikach.

Keto Actives to produkt, w którego składzie znajdziemy:

  • mikrokapsułkowany sprzężony kwas linolowy – Clarinol®
  • ekstrakt z korzenia pokrzywy indyjskiej (Coleus forskohlii) [10% forskoliny] – ForsLean®
  • ekstrakt z otrębów ryżowych; ekstrakt z korzenia ashwagandhy (Withania somnifera) [7% witanolidów]
  • ekstrakt z owoców pomarańczy gorzkiej (Citrus aurantium L.) [6% synefryny]
  • ekstrakt z owoców papryki rocznej (Capsicum annuum L.) [10% kapsaicyny] 
  • ekstrakt z owoców pieprzu czarnego (Piper nigrum L.) [95% piperyny] – BioPerine® 
  • pikolinian chromu

Zasady na płaski brzuch

Zestawienie jest naprawdę bardzo ciekawe. Co istotne, produkt bazuje na formułach opatentowanych, które bardzo trudno spotkać w innych suplementach diety.

Co istotne, produkt Keto Actives – wbrew pozorom – nie jest dedykowany tylko i wyłącznie osobom odchudzającym się według zasad diety ketogenicznej. Doskonale sprawdzi się jako uzupełnienie klasycznej diety redukcyjnej oraz stabilizator wagi (po zakończonej redukcji).

Więcej o Keto Actives można przeczytać na stronie internetowej producenta: KetoActives.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *